Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2015

Μια στιγμή πριν φύγεις



   Μια στιγμή πριν φύγεις, θέλω να γυρίσεις να με κοιτάξεις μέσα στα μάτια. Θέλω για μια στιγμή να χαραχτεί στο μυαλό σου το βλέμμα μου για σένα. Να ανακαλύπτεις μέσα του, κάθε φορά που το θυμάσαι, καινούρια όμορφα συναισθήματα.



   Μια στιγμή πριν φύγεις, θέλω να δω την μορφή σου και ύστερα να την αποτυπώσω πάνω σε λευκό χαρτί μέσα σε λίγες μουντζούρες. Θέλω οι κινήσεις μου να δημιουργήσουν αυτό που συνέλαβε το μυαλό. Να σε κάνω αθάνατη στον χρόνο.


   Μια στιγμή πριν φύγεις, θέλω να ρουφήξω μιαν ανάσα σου. Θέλω να κρατήσω μέσα μου όλη τη ζεστασιά σου. Να είναι αυτή η μία παραπάνω που θα έχω πάντα.



   Μια στιγμή πριν φύγεις, περπάτα για λίγο μαζί μου. Θέλω να συγχρονιστούν τα βήματα μας. Να δούμε το φεγγάρι για μια ακόμα φορά.


Μια στιγμή πριν φύγεις, κάτσε μαζί μου. Θέλω να κάνουμε ένα τσιγάρο. Να γελάσουμε σα να μην υπάρχει αύριο.


  Μια στιγμή πριν φύγεις, άκου τη σιωπή μου πως τραγουδά στον ρυθμό της καρδιάς. Θέλω να χορέψουμε έναν ακόμη χορό. Να μπερδευτούν οι ψυχές μας για λίγο.







  Τώρα που έφυγες, καπνός γυρίζει γύρω από τις σελίδες στο πάτωμα. Τα γράμματα μου έχουν ξεθωριάσει. Κι ο αέρας ανακατεύει τα φύλλα μου.
   

  Τώρα που έφυγες, μυρίζω το άρωμα σου όταν ξαπλώνω δίπλα μου. Τα βράδια μέσα στον ύπνο μου ακούω το γέλιο σου. Και το πρωί με βρίσκει να σε σκέφτομαι με τα μάτια ανοιχτά.


   Τώρα που έφυγες, τη νύχτα γυρίζω στους δρόμους. Το φεγγάρι μου φωτίζει τον δρόμο. Και η σκιά μου ψάχνει την δική σου.



Τώρα που έφυγες, δε θέλω να φύγεις.




 Φοίνικας 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου