Τρίτη 16 Ιουνίου 2015

Τα "θέλω" που σώπασαν





Και θέλω να μυρίζω τα ρούχα σου 
και να' ναι σαν να μου δίνουν ανάσα.

Να σε κοιτάζω και να βλέπω στα μάτια σου
ό,τι ποτέ δεν είδα... πουθενά.

Να πονάς και να πονάω μαζί σου.

Θέλω να είμαι εσύ
και εσύ εγώ..

Θέλω να φεύγεις 
και να έρχεσαι πάλι πίσω.
Να θέλεις να έρχεσαι,
να σε πνίγει που δεν είσαι εδώ.

Να μιλάς και να ακούω τη φωνή σου σα τραγούδι,
το πιο όμορφο και μελωδικό όλου του κόσμου.


Και θέλω να στάζουν τα μάτια μου.
Μια με χαρά και μια με λύπη.
Μα να'σαι εκεί...
και στη χαρά μου και στη λύπη.

Να με αντέχεις θέλω
και να με πλάθεις καλύτερη.
Να γεννιέμαι από σένα 
και να πεθαίνω πάλι για σένα.

Θέλω το χέρι σου να αγκαλιάζει το δικό μου με ευλάβεια.
Να το κρατάς σφιχτά τα βράδια 
και να ξέρεις πως είναι το ζευγάρι του.

Χέρια που φτιάχτηκαν για να κουμπώσουν.

Θέλω να λείπεις 
και να βλέπω δίπλα μου το μαξιλάρι σου.
Να είναι εκεί για σένα.
Να θέλει μόνο εσένα.

Να το σφίγγω στα χέρια μου 
και να γίνεται κόμπος η ψυχή μου που δεν είσαι εδώ.

Θέλω οι μέρες να τρέχουν...και να χάνονται.
Εσύ όμως να μένεις εδώ. 
Για μένα.

Να αρνήσε να φύγεις μαζί τους.

Τα χρόνια να ξεθωριάζουν 
και όταν γυρίζει πίσω το μυαλό μου
να θυμάται μόνο τα μάτια σου.
Να με κοιτάνε.

Και θέλω να θες εμένα
και όχι αυτό που φαντάστηκες για μένα. 
Να αγαπάς το καλό μέσα μου 
μα να χαιδεύεις απαλά κάθε τι το άσχημο και σκοτεινό.

Να μη το μισήσεις.
Να μη το αλλάξεις.

Θέλω να μπω στην ψυχή σου
και να μείνω εκεί...
σ'όποιον κόσμο και αν πάει όταν φύγει.


~X.Π.Χ~



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου