Πέμπτη 7 Απριλίου 2016

Βιομέριμνα






Βιομέριμνα. Ανθρωπομέριμνα. Καθαρή μέριμνα.
Συνειδητοποιείς ότι είσαι ζωντανός μόνο όταν αφουγκράζεσαι αυτόν που έχεις δίπλα σου.
Συνειδητοποιείς ότι είσαι ζωντανός όταν συνειδητοποιείς ότι πρόκειται να πεθάνεις.

Χρειάζομαι κάτι να αγαπώ.
Μόνο και μόνο για να αγαπώ τον εαυτό μου.
Απλά και μόνο για να νιώθω ζωντανή.

Η καθαρή βιωματική μέριμνα.
Είμαι για τον Άλλον. Είμαι ότι και ο Άλλος. Νιώθω μέσα από τον Άλλο. Καθρεφτίζομαι.
Η Αληθινή υπαρξιακή μου αγωνία. Ξέρω ότι θα πεθάνω. Σε αυτό είναι που βαδίζω καθημερινά. Μέσα από την ένταση όμως θα νιώσω ζωντανή.

Χρειάζομαι κάποιον να αγαπώ.
Μόνο και μόνο για να αποδεχθώ τον εαυτό μου.
Μόνο και μόνο για να σβήσω τις σιωπές, τις παύσεις.

Χρειάζομαι κάποιον να καθρεφτιστώ.
Να αγαπάω το γέλιο του, το κλάμα του, την εξυπνάδα του, τη βλακεία του.
Μέσα από την παρουσία του να νιώθω ζωντανή.
Και μέσα από την απουσία του να νιώθω το ίδιο ζωντανή.
Μέσα του να βρω έναν δρόμο.
Να σβήσω τις παύσεις, να σβήσω τις σιωπές.

Βίκυ Γεωργίου



enfo.gr 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου